Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

CHIT CHAT IBUSUSU.BLOGSPOT.COM

Friday, December 18, 2009

Tempahan

Oh ya, kami juga menyediakan 3 pakej kepada anda supaya anda dapat membuat keputusan yang terbaik bagi diri anda dan juga dapat mengubah kehidupan anda kelak. Lihat kotak di bawah:

PAKEJ APAKEJ BPAKEJ C
Jumlah1 Tin3 Tin30 Tin
HargaRM200 RM180 SahajaRM600 RM450 SahajaRM6000 RM4500 Sahaja
KeahlianTiadaPERCUMAPERCUMA
PenjimatanRM20RM90RM900

Sila klik "Buy Now" untuk membeli mengikut pakej-pakej yang disediakan. Anda akan menerima kelebihan tertentu mengikut pakej dan penjimatan yang nyata berbanding membelinya dikedai.

Jika anda membeli untuk Pakej B maka anda akan didaftarkan sebagai ahli New Images secara percuma dan layak menerima kelebihan-kelebihan sebagai ahli. Pakej B juga memberikan anda lebih penjimatan berbanding Pakej A.

Jika anda berminat untuk menjalankan perniagaan secara serius, anda disarankan untuk terus mengambil Pakej C yang melayakkan anda terus menjadi ahli Supervisor dimana anda boleh menjual kembali susu ini kepada sesiapa sahaja sambil mendapat komisyen daripada pihak Alpha Lipid Lifeline.

Jika anda membeli 30 tin anda akan terus menjadi supervisor dan akan terus menjadi usahawan! Ya, kesimpulannya:

1) Sangat mudah untuk anda menjual Alpha Lipid Lifeline - Berdasarkan pengalaman upline saya yang sudah lama berkecimpung dalam perniagaan ini, beliau pernah membuka booth dimana-mana event yang berkaitan. Apa yang boleh dikatakan ialah sambutan yang diterima adalah luar biasa! Ya, luar biasa dimana ramai yang mengerumuni booth mereka untuk mendapatkan susu ini dan paling tidak sangka ada yang datang dari pekan semata-mata untuk mendapatkan Alpha Lipid Lifeline ini.

2) Lebih mudah untuk menjana wang - Ya, ramai yang tidak teragak-agak untuk terus ingin membeli 30 tin setelah melihat sambutan yang luar biasa. Disamping menggunakan susu ini untuk diri sendiri, mereka juga menjual susu ini kepada kenalan rapat, ahli keluarga dan sebagainya. Ya sudah tentu mereka juga mendapat komisyen! Sambil menyelam minum air. Lihat keratan akhbar di bawah:

Ok, mungkin anda masih ragu-ragu untuk membeli 30 tin sebagai langkah untuk anda menjadi seorang usahawan. Baiklah kini saya cuba yakinkan anda dengan beberapa bukti berikut:

1) Cuba lihat cek yang diterima oleh beberapa orang distributor yang aktif menjual susu ini sahaja:

Ya, mereka telah menjual kepada sahabat andai dan ahli keluarga mereka sendiri kerana produk ini sangat berkualiti dan bagus! Inilah yang dikatakan sambil menyelam, minum air.

2) Salah seorang leader kami juga telah menerima duit puluhan ribu ringgit daripada pihak Alpha Lipid Lifeline di atas kejayaan beliau menjual susu ini:

Lihat sendiri riak wajah gembira beliau bersama suami semasa menerima wang royalti hasil daripada jualan susu Alpha Lipid Lifeline. Oh, saya pasti anda juga mahu menjadi seperti beliau. Jadi tunggu apa lagi? Dapatkan 30 tin susu Alpha Lipid Lifeline segera!

Ops! Tunggu Dulu! Lagi Bukti untuk Anda!

Saya tahu anda masih ragu-ragu dengan produk kami ini. Dulu saya juga seperti anda yang mempunyai perasaan ragu-ragu terhadap produk sebegini. Oleh itu, kami ingin kemukakan bukti bahawa produk kami ini terjamin kerana mendapat liputan meluas oleh pihak media. Ya, liputan meluas...

Selain itu, Alpha Lipid LifeLine dihasilkan di New Zealand dan dibungkus terus di New Zealand. Produk Alpha Lipid LifeLine juga telah mendapat pengikhtirafan dari Kerajaan New Zealand sehingga dikurniakan 'lambang daun' (Sebilangan kecil sahaja produk yang mendapat pengikhtirafan ini) dengan bangganya dipaparkan ditin-tin produk Alpha Lipid. Bukan itu sahaja, produk ini juga HALAL untuk diminum oleh kita semua. Produk ini di iktirafkan HALAL oleh N.Z. Islamic Processed Food Management.