Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

CHIT CHAT IBUSUSU.BLOGSPOT.COM

Friday, December 18, 2009

Cara Penyediaan Alpha Lipid

CARA PENYEDIAAN

Minggu Pertama : 1/2 skop sehari
Minggu kedua dan Seterusnya : 1 1/2 hingga 2 skup sehari
Diambil sebelum sarapan pagi ketika perut kosong.

1 1/2 skop penuh + 150ml air sejuk.
Masukkan air sejuk dahulu, baru masukkan Alpha Lipid dan digoncangkan hingga sekata

PESANAN :

Sila gunakan gunakan air sejuk atau air mineral. Penggunaan air panas boleh menyebabkan unsur protein ternyahasli dan mikrorganism di dalam mati dan tidak berfungsi dengan kata lain, air panas akan merosakkan Kandungan Susu. Sesuai diambil oleh semua peringkat umur termasuk ibu mengandung dan bayi.

PROSES PEMULIHAN

Kolostrum Alphalipid merupakan makanan tambahan bukan toksik, bukan alergik dan tidak bertindakbalas dengan makanan tambahan serta dadah lain. Walau bagaimanapun sesetengah orang akan mengalami beberapa reaksi atau tindakbalas yang positif semasa proses pemulihan seperti:

  1. Mengantuk dan keletihan - Proses penggantian tisu-tisu badan yang disebabkan penyakit.
  2. Berpeluh , demam dan sakit kepala. - Proses peningkatan kadar metabolisme dan tenah dalam badan akibat daripada permbuangan toksik melalui saluran perkumuhan.
  3. Gatal, kerap buang air kecil atau besar. - Proses penyingkiran bahan buangan yang lama terkumpul seperti metabolit, logam berat an lain-lain bahan yang tidak diperlukan oleh badan.
  4. Sakit perut, sakit otot, loya dan denyutan jantung yang laju.- Proses penyembuhan , pembaharuan dan penyimpanan sel-sel baru.
** Rasa Alpha Lipid Lifeline lebih kurang dengan Ais Krim Vanilla yang cair.. Sedap!